Ce trebuie să știi despre Packaging- ce înseamnă pentru tine:

Cartobello ofera soluții de Packaging pentru Industria Vinului

Ambalajul este întotdeauna între produs și consumator. Pentru producătorii de vin, Cartobello este alegerea de încredere pentru a crește valoarea pordusului.

Care ar fi motivul pentru care ne-ai alege?

Cheia succesului în vânzarea unui produs este dată de capacitatea de a elimina „dezordinea” dintre sutele de produse asemănătoare. Lasă-i clientului percepția „curată” a unui produs pe care să-l aleagă.

Consumatorii pot ignora toate tipurile de reclame, cu excepția ambalajului, #cutiipersonalizate, gândite special pentru clienții tăi.

 Ce trebuie să știi despre Packaging- ce înseamnă pentru tine:

  • Valoare crescută a produsului prin adaos de prestigiu și contiguitate între calitatea ambalajului și calitatea produsului.
  • Reclama” de câteva secunde pe care o vede consumatorul la raftul din magazin și care-i influențează decizia de achiziție.
  • #unboxingexperience (cea mai scumpă publicitate) – atenția de câteva secunde pe care consumatorul o acordă exclusiv despachetării produsului și în care pot fi incluse elemente de branding și publicitare.

Pentru că în decizia de achiziție, consumatorii se bazează în general pe trei criterii:

  • Atitudini preexistente față de ambalaj, produs și brand.
  • Incertitudini față de produsul ce trebuie ales dintre alte zeci de oferte
  • Anticiparea experienței consumării produsului.

Soluția pentru tine este Packaging-ul, care integrează toate cele trei criterii și are uimitorul rol de a influența deciziile consumatorilor: 

  • Atitudinile
  • Incertitudinile
  • experiența consumatorului

Vinul înseamnă istorie, tradiție, cultură și civilizație. Prezent și viitor.

„O sticlă de vin conține mai multă filosofie în ea decât orice altă carte din lume” – Louis Pasteur

Departament vânzări:

Loredana Florea | Telefon: 0760.952.826 | Email: loredana@cartobello.ro

Andreea Ciubuc | Telefon: 0760.951.403 | Email: andreea@cartobello.ro