Una din cele mai populare tipuri de afaceri este deținerea unui restaurant sau bistro. Nu este chiar pentru oricine, dar dacă ai reușit să îți construiești și să îți menții afacerea o perioadă îndelungată, este timpul să faci următorul pas: creșterea numărului de clienți și a vânzărilor.

         Desigur, poți avea mai mulți clienți dacă oferi servicii de calitate. Asta îți va aduce multe recomandări și tot mai multe persoane vor dori să testeze experiențele ambientale și culinare pe care le pui la dispoziție. Există, însă, și alte trucuri la care pot recurge restaurantele mici care doresc vânzări mari. Dacă te ocupi de confortul clienților tăi, de informarea acestora, dar și de o imagine ecologică a micului tău bistro vei observa repede o mare evoluție a afacerii tale.

Iată cum să crești numărul clienților în timp record dacă ai un restaurant mic:

Creează o aplicație a restaurantului

         Pentru un restaurant mic va fi cu totul inovator să incluzi o aplicație a localului. Meniurile electronice sunt deja la modă și aproape toate restaurantele dețin așa ceva. Este în trend cu noua direcție ecologică pe care o urmează HoReCa. Tu poți face ceva mai mult însă. Pe lângă meniu, poți include o hartă online a restaurantului care sa prezinte situația meselor ocupate pentru clienții tăi. În acest fel, îi poți informa în legătură cu nivelul de ocupare al restaurantului sau îi poți lăsa să își rezerve singuri masa.

Asigură servicii de livrare

         Poate că sunt situații în care clienții tăi își doresc să se răsfețe cu unul din preparatele delicioase ale localului tău, dar din confortul propriei lor case. Adaugă un serviciu de livrare special pentru ei. Pe site-ul celor de la evamar.ro vei găsi modele atractive de sacosa de hârtie pentru delivery și alte produse necesare pentru a livra mâncarea clienților tăi. În felul acesta, vei deschide accesul la preparate delicioase și clienților care preferă o gustare pe canapeaua din sufragerie în fața unui film bun.

Construiește un site al afacerii tale

         Reclama este mereu o idee foarte bună. La fel de bine poți, însă, să faci un site al localului care să îți aducă popularitatea și în rândul celor care nu au călcat pragul restaurantului tău încă. Poți scrie și articole care nu au neapărat legătură cu serviciile pe care le oferi. Dacă informezi oamenii corect aceștia vor prinde încredere și simpatie față de afacerea ta. Data viitoare, când vor dori să mănânce în oraș, vor alege localul tău pentru că le este deja familiar și au încredere în această sursă.

         Prin urmare, restaurantele mici care doresc vânzări mari trebuie să dețină câțiva ași în mânecă. Alege să faci ceva diferit pentru a căpăta vizibilitate. Printre strategiile care îți vor aduce mai mulți clienți se numără atât construirea și menținerea unui site care să atragă curioși, cât și asigurarea unor servicii de livrare sau lansarea unei aplicații speciale pentru localul tău. Desigur, acestea sunt doar câteva idei utile. Pune toate ideile în aplicare și află ce se potrivește mai bine pentru tine!

Sursa foto: unsplash.com